Voorbereidingen voor Texas - Reisverslag uit Sneek, Nederland van Marieke Brandwijk - WaarBenJij.nu Voorbereidingen voor Texas - Reisverslag uit Sneek, Nederland van Marieke Brandwijk - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen voor Texas

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

28 Juli 2013 | Nederland, Sneek

Nog 23 dagen en dan is het op naar Texas! Mijn vlucht vertrekt om 7.15 's ochtends (nog te doen), maar je moet minstens 2 uur van te voren op het vliegveld aanwezig zijn, dus om 5.15! Omdat we niet om 3 uur 's nachts wilden opstaan gaan we logeren in Hillegom bij vrienden. Daarna natuurlijk alsnog vroeg de veren uit en dan (emotioneel) afscheid nemen. Hierna voeg ik me bij de gele t-shirt bende met de afzichtelijke gele rugzakken die we verplicht zijn te dragen en vliegen we met z'n allen eerst naar Londen en daarna naar New York. Hierna moet ik zelf nog overstappen op een vliegtuig naar Dallas en dan val ik flauw van de hitte als ik het vliegtuig uitkom aangezien het daar iets van 40 graden Celcius zal zijn!
De gele shirts en afzichtelijke rugzakken zijn van de organisatie (STS) en zijn verplicht zodat je weet bij wie je hoort, wel handig :P
We hebben een lijst gemaakt van dingen die ik nog moet doen/kopen. O.a. moet ik nog Jungle Speed kopen om als cadeautje te geven want niemand kan leven zonder dat geweldige spel! Al weet ik niet zeker of we aan de extremely extreme version toekomen met die hitte :P Het scheelt wel een hoop dat ze natuurlijk overal airco hebben, én mijn hostfamily heeft een zwembad in de tuin! :D
De einddatum van mijn reis heb ik een beetje geschat. De school loopt af op 5 juni (een paar dagen later nog de graduation ceremony) en dan moet ik binnen 10 dagen het land uit zijn want dan is mijn visum afgelopen :P
Ik hoop dat ik door alle douane's enzo heen kom :)

Marieke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marieke

Omdat ik 10 maanden naar Arlington, Texas ga om daar high school te volgen dacht ik: Laat ik een blog bij houden voor de mensen thuis :)

Actief sinds 28 Juli 2013
Verslag gelezen: 424
Totaal aantal bezoekers 19618

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2013 - 10 Juni 2014

Marieke goes Arlington, Texas

Landen bezocht: