Nog 2 weekjes - Reisverslag uit Sneek, Nederland van Marieke Brandwijk - WaarBenJij.nu Nog 2 weekjes - Reisverslag uit Sneek, Nederland van Marieke Brandwijk - WaarBenJij.nu

Nog 2 weekjes

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

07 Augustus 2013 | Nederland, Sneek

Hola!
Het begint nu toch wel heel dichtbij te komen, en toch voelt het alsof het niet echt gaat gebeuren. Dat komt denk ik pas als ik op het vliegveld ben :P Net de Sneekweek achter de rug en dat was erg gezellig! Ik heb nu al van een paar mensen afscheid moeten nemen en dat was toch wel vreemd.. Maargoed, ik zie ze heus wel weer als ik terug ben :)
Ondertussen heb ik Jungle Speed gekocht en een dwarsligger voor in het vliegtuig: Inferno van Dan Brown. Hele verschillende meningen over gehoord dus zal ik er zelf maar even een mening over vormen :) Nu eerst maar even het eerste deel van Game of Thrones uitkrijgen!
Ik heb niet echt heel veel meer te melden nu :)
Doegg

  • 19 Augustus 2013 - 09:12

    Roos:

    Hoi Marieke,

    Nu gaat het echt beginnen! We hebben gistern geen afscheid kunnen nemen, daarom doe ik het hier maar. Ben nooit zo goed in afscheid nemen ... en je komt wel weer terug! En met de computer en mail lijkt de afstand toch kleiner en ben je snel op de hoogte wat hier gebeurd Ben ook erg benieuwd naar jouw verhalen. Een goede reis toegewenst en geniet van dit avontuur!

    Groetjes van Roos, Henk, Roeland en Jolinde

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marieke

Omdat ik 10 maanden naar Arlington, Texas ga om daar high school te volgen dacht ik: Laat ik een blog bij houden voor de mensen thuis :)

Actief sinds 28 Juli 2013
Verslag gelezen: 368
Totaal aantal bezoekers 19615

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2013 - 10 Juni 2014

Marieke goes Arlington, Texas

Landen bezocht: