Afscheidsfeestje en andere dingen - Reisverslag uit Hillegom, Nederland van Marieke Brandwijk - WaarBenJij.nu Afscheidsfeestje en andere dingen - Reisverslag uit Hillegom, Nederland van Marieke Brandwijk - WaarBenJij.nu

Afscheidsfeestje en andere dingen

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

19 Augustus 2013 | Nederland, Hillegom

Aloha!

Vrijdag is mijn afscheidsfeest geweest en het was zeer zeker geslaagd :) Veel dingen gekregen en van iedereen afscheid genomen. Zaterdag en zondag mijn koffers ingepakt. De grote koffer ging na een eeuw proppen eindelijk dicht, maar daar zat jammergenoeg 7 kg teveel in.. Schoenen eruit, scheelde alweer 4kg, en nog wat andere dingen. Nu weegt hij precies 22,55 kg (dus onder die 23 kg grens :D) en ging nu een stuk gemakkelijker dicht :P De dingen die we eruit moesten halen hebben we meteen opgestuurd richting The States. Even wegen (schoenen op de weegschaal was helaas geen succes, dus toen maar in een zak gedaan en met de kofferweger gewogen), dozen zoeken in de rommel bij de Appie, postzegel erop en gaan met die banaan.
Maandagochtend nog de laatste dingen bij elkaar gezocht en daarna kwam Meiko nog even langs :) Daarna afscheid van Sophie en de rest van de buren genomen, en daarna het meest gevreesde afscheid (hoogstwaarschijnlijk een vaarwel): Marten. Maar dat is nu ook allemaal achter de rug en nu zijn we in Hillegom waar we overnachten bij vrienden en dan morgen om 5.15 present op Schiphol :)
Let the trip, BEGIN!

• 19 Augustus 2013 - 22:46

Annemiek:

Lieve Marieke, super veel plezier!!! Geniet ervan en ik ga je volgen via deze site!
    Goede reis!
    Liefs, Annemiek

• 22 Augustus 2013 - 13:49

Jan En Alie:

Hallo Marieke,
    Heb even sms contact met pa en ma gehad en hoorde dat je goed was aangekomen!
    Dat is alvast een goed begin! Nu maar je logeer fam. leren kennen en de omgeving waar je woont.
    Wanneer begint school daar? Hoop dat je in een leuke klas komt.
    Je weet wij houden van reizen en de verhalen en belevenissen die jij mee maakt horen we graag zodat we een beetje met je mee kunnen reizen en de avonturen meebeleven.
    Geniet van alles maak veel foto's dan zien we volgend jaar een heel andere Marieke terug komen.

Hartelijke groetjes en vertel ze maar veel over Nederland en ons mooie Friese land.
    Jan, Alie en Elske

• 25 Augustus 2013 - 16:31

............ Alias Bergfantje:

.... kom op Marieke ...... elke dag een uur aan een verslag werken.....
    IK weet dat het effe een inspanning is, maar we MOETEN op de hoogte blijven.
    Niet gelijk de beest uithangen 7x24h.

Gr. en veel vun

Harry