American Government - Reisverslag uit Arlington, Verenigde Staten van Marieke Brandwijk - WaarBenJij.nu American Government - Reisverslag uit Arlington, Verenigde Staten van Marieke Brandwijk - WaarBenJij.nu

American Government

Door: Roy

Blijf op de hoogte en volg Marieke

15 Oktober 2013 | Verenigde Staten, Arlington

The Governmentt is in a shut down---Democracy at it's best. We have
the republicans and the democrats run by extreme groups-------a total waste of money. On a good note, we went to Comicon last week---it was very funny, and Merika went dressed as a whale bone.

• 15 Oktober 2013 - 13:34

Okke:

Nice pictures of the comicon on facebook especially the one of Docter who

• 15 Oktober 2013 - 20:07

Miriam Van Brandwijk - Van Dun:

Leuk dat je naar Comicon was. De foto's waren erg grappig! Wat een belevenis met Malfides.
    groeten aan Roy!

• 26 Oktober 2013 - 19:46

Judith De Vries:

Hoi merika!
    Wat fijn dat je het zo naar je zin hebt! De tijd vliegt zo wel voorbij denk ik. Leuke foto's! En hoe is het met de katten daar? Goed te horen dat het goed met je gaat! Doeg groetjes van Judith.